Food Sport Health
Recepten, sporten en gezond leven!

Video: Crossfit Vlog #1

Wat heb ik uitgekeken naar dit moment! Mijn allereerste crossfit training na een half jaar herstellen van blessures en overtraining. De WOD was voor mij ideaal om weer mee te beginnen, namelijk:

18-15-12-9-6-3
power cleans,
double unders,
front squat.

Voor de workout hadden we een krachtonderdeel: het opzoeken van je 1RM power clean. Ik heb het daarbij maar gewoon gehouden bij het gewicht van 25 kg, om m'n elleboog warm te draaien voor de workout.

De WOD ging echt super goed. Ik had het nog geen eens super zwaar, op m'n benen na dan. M'n bovenbenen begonnen een beetje te verkrampen in de loop van de workout, maar gelukkig is de echte kramp weggebleven. Dit scheelde trouwens niet veel ;-). Van m'n elleboog had ik daarentegen helemaal geen last!! Dus daar was ik echt super blij om! En bovenal vond ik het absoluut weer heerlijk om te crossfitten. Snel weer.. hoewel ik verwacht dat er een berg spierpijn op mij staat te wachten morgenochtend.. Check mijn eerste 'crossfit vlog' bovenaan deze blog! Hopelijk volgen er nog veeeel meer.

Written by Christel on Monday June 13, 2016
Permalink - Category: sport - Tags: crossfit, crossfitrtm, girlwholift, gettingfit, wod, workout, krachttraining

« Yes!! Morgen sinds een half jaar weer crossfitten! - Crossfit Nano 6.0 voor kids »